سونوگرافی چیست

چگونه با سونوگرافی تشخیص پزشک ها راحت تر می شود
This div element has position: fixed;

سونوگرافی چیست

چگونه با سونوگرافی تشخیص پزشک ها راحت تر می شود

چگونه برای سونوگرافی تشخیص بیماری ها به کمک پزشک می آید

کلمات کلیدی

رابطه جنسی

داروهای ضد افسردگی

دوران بارداری

خانم باردار

رژیم غذایی

متخصص زنان و زایمان

مشکلات باروری

دیابت بارداری

زایمان طبیعی

انواع سرطان های رحم و تخمدان دارد

دختران تنبلبه چه بیماری هایی مبتلا می شوند

چطور تشخیص دهیم تخمدان های پر از کیست داریم

رحم دوشاخه چیست و چطور درمان می شود

چگونه می توان با تنبلی تخمدان باردار شد

هر آنچه باید درباره بخیه های زایمان طبیعی بدانیم

معاینات پزشکی سه ماهۀ دوم بارداری چیست

آزمایش ادرار در دوران بارداری چرا انجام می شود

بهترین فاصله بین دو بارداری چقدر است

چگونه متوجه شویم که بارداریم

علت تب و لرز در دوران بارداری چیست

خطرات استرس مالی این روزها بر سلامت نوزادان چیست

دلایل تولید نشدن شیر مادر پس از زایمان چیست

چگونه در دوران بارداری واکسیناسیون انجام دهیم

گُر گرفتگی‌ها آزاردهنده‌اند

کاهش وزن بی‌دلیل

فرونشاندن اضطراب

عوارض جانبی و نمودهای

رژیم غذایی حذفی

استرس یا شراب قرمز

کاهش استرس

  • ۰
  • ۰



روش های تحریک جنسی و عشق بازی با همسر

 
 

تحریک جنسی,آموزش تحریک جنسی,تحریک جنسی همسر

برای داشتن رابطه جنسی دانستن راه‌های تحریک جنسی زنان و مردان لازم و ضروری است

 

 لمس و ماساژ برای تحریک جنسی همسر

انجام ماساژ تحریکی به صورت یک عمل منظم و مرتب در ارتباطات جنسی یکی از مؤثرترین راههای افزایش رابطه فیزیکی و احساسی است. ملاعبه و نوازشهای گرم دستها بر روی پوست، طریقی که دستها بر روی بدن می چرخند، و لمس آهسته عضلات و بافتها همه با زبان بی صدای لمس، گویای حس درونی شما نسبت به یکدیگر است.

تحریک جنسی زنان:

زنان برعکس مردان که برای برقراری روابط جنسی نیازی به عشق بازی و پیشنوازی ندارند، زنان به تحریک جنسی و اماده سازی احتیاج دارند. برای مردها در صورت مساعد بودن وضعیت روحی تنها یک جرقه ذهنی کافیست که برانگیخته و برای روابط جنسی کاملاً آماده شوند، در حالی که تحریک زنان احتیاج به پیشنوازی و اماده سازی دارند و فهمیدن راه‌های تحریک جنسی زنان الزامی و ضروری است.

 

راه های تحریک جنسی زنان,تحریک جنسی خانم ها,تحریک جنسی

لمس کردن همسر یکی از روشهای تحریک جنسی میباشد

 

• مردهایی که به آرامی و با مهربانی ملاعبه میکنند و خانم خود را تحریک می کند( آقایانی که سریع می روند سراغ لباس زیر خانمشان و عمل ورود را آغاز میکنند و فوری و باعجله می خواهند کار را تمام کنند به این نکته توجه کنند که درصورتی که شعله های جنسی خانمشان را به آرامی روشن کنند این شعله ها تا مقطع بیشتری روشن خواهند ماند.)

• مردهایی که در بستر هم با همسرشان حرف میزنند و عمل تحریک جنسی همسر خود را انجام می دهند( آقایونی که نمی خواهند احساساتشان را با کلمات عاشقانه در زمان روابط جنسی بیان کنند، به این نکته توجه کنند که بیان احساسات عاشقانه در قبل، موقع و پس از روابط جنسی به زن حس محبوبیت و امنیت می دهد، احساسی که همسرتان را به وزیری محبوب در دربار شما تبدیل خواهد کرد.)

• مردهایی که در بوسیدن مهارت دارند( هر بوسه عاشقانه که بر لبان همسرتان میزنید میتواند شبیه پیامی پرقدرت بر قلب همسرتان فرود آید و وی را شعله‌ور سازد، این جمله را هیچوقت فراموش نکنید!)

• مردهایی که با چشمان خود به همسرشان نشان می‌دهند وی را دوست دارند و به وی عشق می ورزند( این را بدانید که رابطه چشمی بین دو نفر نیرومند ترین و موثرترین ارتباطات است که پیامدش فعال شدن گردش های دیگر بدن هر دو طرف است، پس با نگاهی عاشقانه به همسرتان حس محبوبیت بدهید و از مزایای این رابطه لذت ببرید.)

• مردهایی که لباس های همسرشان را به آرامی در می آوردند( قابل توجه آقایانی که تا شهوتی میشوند فوری و با شتاب آغاز می کنند در آوردن لباسهای خانمشان و چه بسا گاهی تمایل دارند که معشوقشان بدون لباس روی تخت آماده و در انتظار خوابیده باشه! زنان در فرآیند جنسی شان احتیاج به امادگی دارند و این کار می تواند یکی از آمادگیهای الزامی را به آن ها بدهد.)

• مردهایی که در تحریک جنسی همسرشان توسط لمس کردن مهارت دارند( زنها در فرآیند امادگی برای روابط جنسی احتیاج دارند که با نوازش و لمس آهسته، آماده ورود و عملیات جنسی شوند، این نکته را هم به داشته هایتان اضافه کنید.)

• مردهایی که با موهای همسرشان بازی میکنند ( فکر نمی کنم اصلاً زنی در جهان وجود داشته باشد که موقع عشق بازی از چنگ زدن دستهای معشوقش در موهای سرش لذت جنگ!)

• مردهایی که از عشق بازی روابط جنسی با همسرشان لذت می برند( خیلی ساده است زمانی که عشق بازی بکنید و احساساتتان را به بیرون تراوش کنید این خود مهم ترین جذب کننده برای همسرتان است.)

 

تحریک جنسی,تحریک جنسی زنان,تحریک جنسی مرد

تحریک جنسی مردان راحت تر از تحریک جنسی زنان میباشد

 

• مردهایی که عشق خود را در بیرون از اتاق خواب هم به همسرشان نشان می‌دهند و وی را به حس و عقیده محبوبیت وادار میکنند ( یک« دوستت دارم»، یک شاخه گل، یک پیامک عاشقانه و یک تک زنگ نصف روزی که به همسرتان حس محبوبیت بدهد، می تواند در شبانگاه به طوفانی عشقی تبدیل شود!)

• مردهایی که قبل از ملاعبه خود را به لحاظ فیزیکی و جسمانی آماده میکنند .( کارهایی ماننده خوش بو کردن دهان، ازاله موهای زاید، عطر زدن و حمام کردن و … می توانند برای آماده کردن جسمی شما مؤثر باشند.)

• مردهایی که از ماساژ دادن به همسر خود لذت میبرند.( زبان عشق لمس کردن است، دستهای شما زایده هایی فیزیکی نیستند بلکه فرستده هایی قدرتمند اند که نیروی جنسی شما را جابجا میکنند ، با نوازشی عاشقانه معنای حقیقی این جمله را درک کنید.)

• مردهایی که دستهای همسر خود را در دست می گیرند و آن را نوازش میکنند .

 

مردان چگونه تحریک جنسی می شوند؟

به طور کلی مردان هم آسان‌تر و هم زودتر از زنان تحریک میشوند اما این دستور متأسفانه در برخی از جوامع آن طور که باید و احتمالا جا نیفتاده و اشخاص مخصوصا خانمها دید منفی به تحریک پذیری زود مردان دارند ولی این یک دستور خدادادی میباشد که در ژن جنس مذکر قرار داده شده است ولی بعضی رفتارها و یا بلوغ زودرس و یا دیرس سبب تغییراتی در مدل تحریک پذیری اشخاص بوجود می آورد.
 

مردان از چه رفتارهای برانگیخته جنسی از طرف همسرشان لذت می برند؟

آموزش تحریک جنسی همسر:

تحریک جنسی خانم ها,تحریک جنسی,تحریک جنسی مردان

اطراف گردن، پشت گردن مردان یکی از مهم ترین نقاط برای تحریک جنسی میباشد

 

1. تلاش کنید دو طرف گردن مرد را با بوسه های آهسته تحریک کنید. با لمس و بوسیدن این قسمت در حالیکه صدای نفس زنانه در کنار گوش سبب تحریک و لذت مرد میشود ، سیستم گردش خون را تندتر میکند و هیجان مرد بالا میرود . به آرامی پشت لاله گوش و گردن را ببوسید و اجازه دهید با زبان نبض گردن مرد را حس کنید.

2. لب ها هم برای مردان و هم زنان از قسمتهای حساس بدن است، لبها را در شروع هم آغوشی ببوسید. خیلی ها معتقد هستند این زنان هستند که بیش تر با بوسیدن تحریک جنسی میشوند ولی مردان بوسیدن در شروع روابط را عاملی بسیار محرک میدانند .

3. بیضه ها یکی از عوامل تحریک جنسی در مردان میباشد ، بیضه ها با پوست نازک نرمی پوشیده شده است و از قسمتهای محرک بدن مردان است که بیش ترین میزان رگ و اعصاب در آن جا جمع شده است کشاله ران و بیضه ها را به آرامی لمس کنید و با انگشتانتان بصورت دایره ای به آرامی بمالید. لمس دهانی بیضه ها برای مردان محرک تر و بسیار لذتبخش تر است.

4. قسمتهای داخل ران را با فشار بیشتری مالش دهید. میتوانید در حالی که مرد را در اغوش گرفتید و پشت گردن و گوشها و لبانش را می بوسید از پهلو ران پای خود را در بین پاهای مردتان بگذارید آهسته با پاهایتان این قسمت را لمس و نوازش کنید.

5. بجای این که صرفا روی نوک آلت تناسلی تمرکز شود تلاش کنید تمام آلت مردانه را لمس کنید و در موقع تماس زبانی تنها به نوک آلت اکتفاء نکنید. زبان را بصورت دایره وار دور کل آلت تناسلی بچرخانید و از دستانتان برای لمس بیضه ها استفاده کنید و این یکی از روشهای تحریک جنسی همسر خود میباشد .

6. نوک سینه مردان هم یکی از راه‌های تحریک جنسی میباشد ، برخی مردان بسیار نوک سینه حساسی دارند، ولی بعضی خیلی طرف دار این قسمت نیستند. برای این که بفهمید مرد شما جز کدامیک گروه است با بوسیدن و نوک زبان، نوک سینه مردان را لمس کنید. از وی سوال کنید که آیا دوست دارد تا ادامه دهید.

7. قسمتهایی از بدن که مرکز تجمع اعصاب است برترین جا برای به اوج رساندن لذت و تحریک جنسی است می توان خاطرنشان کرد حساس ترین نقطه بدن مرد هم جایی است که بیش ترین میزان رگ های تندخو آنجاست این زمینه در خصوص زنان هم صدق میکند . زیر بیضه ها و در ناحیه مقعد و پشت کشاله ران بسیار حساس است این قسمت را با زبان وانگشتان به آرامی لمس کنید و تلاش کنید با زبان خلاقیت داشته باشید و نوک زبان را در جهت ها گوناگون حرکت دهید.

8. اطراف ران و استخوان شرمگاهی یا عانه از محرکترین و حساس ترین نقطه های بدن مرد است که بیش تر زنان آن را نمی دانند. زمانی که مرد دراز کشیده است، سمت راست شکمش اندکی بالاتر از استخوان شرمگاهی را ببوسید و با زبان لمس کنید. دو طرف شکم یک سمت پهلوها بالاتر از آلت تناسلی را فراموش نکنید.

9. درست مثل اطراف گردن، پشت گردن هم دارای مجموعه اعصابی است که بعنوان حساس ترین نقطه بدن مرد شناخته شده است که با تحریک جنسی و بوسیدن این ناحیه سیگنالهای حسی و جنسی را به مغز می رساند. این قسمت را با بوسه، ماساژ جنسی و مهم تر از همه با گرمای نفس های خود تحریک کنید.

 

  • ۹۸/۱۰/۲۸
  • محمود حیدری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی